ICO за почетници

Дали некогаш сте слушнале за тоа што е IPO? Па, ICO е всушност нешто слично, функционира како крипто еквивалент на IPO во светот на инвестирањето. Проектите и бизнисите кои сакаат да соберат доволно капитал преку crowdfunding можеби ќе сакаат да го имаат предвид “ICO-ing” за да добијат поддршка и, уште поважно, капитал. Од гледна точка на инвеститорите, ICO всушност може да биде малку застрашувачко. Повеќето МЦО најчесто завршуваат на неуспех, затоа многу експерти советуваат почетници да се држат настрана од нив додека не научат  како да се справат со нив во иднина. Ајде да напоменеме се што треба да знаете за ICO.

ICO терминологија

Акредитиран инвеститор: Според Комисијата за хартии од вредност во САД, секој со “заработен приход кој надминал 200.000 долари (или 300.000 долари заедно со брачниот партнер) во секоја од претходните две години, и  го очекува истото за тековната година, ИЛИ има нето во вредност од над 1 милион долари, или сам или заедно со брачен другар (со исклучок на вредноста на живеалиштето на лицето).”

Airdrop: стратегија за олеснување на широката дистрибуција и користење на проектни токени. Креаторите на проекти во рана фаза испраќаат токени по случаен избор на адреси на паричници на јавен блокчејн (како што се Биткоин или Етереум) кои одговараат на одредени критериуми.

Crowdsale: Процесот на собирање на пари преку јавна продажба на токени, често се користи наизменично со термините “ICO”, “продажба на токени” или “понуда на токени”.

ICO: Почетна понуда за монети, или процес на собирање пари од јавна продажба на токен; терминот беше измислен врз основа на Почетна јавна понуда или IPO, што може да биде погрешно, бидејќи сугерира дека сите ICO се хартии од вредност; често се користи наизменично со продажба на токени и crowdsale.

Бела книга: информативен документ што го користат луѓето и ентитетите за да ги пренесат своите бизнис планови и идеи; таа често се користи како начин за инвеститорите да разберат повеќе детали за мотивите на проектот и техничките аспекти на платформата, проектот или токенот.

Што е ICO?

Значи, што точно е ICO? Почетната понуда за монети е, како што спомнавме погоре, друга верзија на IPO со крипто пресврт. Во наједноставна смисла, ICO е начин за прибирање финансиски средства во кое компанијата ги привлекува инвеститорите во потрага по следниот голем крипто-погодок со лансирање на сопствената дигитална валута за размена,која обично е за Биткоин. ICO се сметаат за “брз и лесен” обид да соберат пари со заобиколување на регулираниот процес на прибирање финансиски средства, кој вообичаено го бараат банките или капиталните инвеститори.

За жал, ICO не се толку возбудливи и ветувачки кога ќе ги разгледате статистиките за успешни проекти. Истражувањето спроведено од разни реномирани извори врз основа на јавно достапни информации тврди дека речиси 80 проценти од почетните понуди за монети (ICO) се измами, а само мал дел од 8 проценти од ICO успеваат да стигнат до фазата на тргување на различните крипто берзи. Кога размислувате за тоа од перспектива на број, ICO всушност се во голема мера неуспешни и може да завршат со загуби за многумина.

Всушност, инвестирањето во ICO е високо ризично и шпекулативно, особено за оние кои немаат многу искуство со криптовалути или инвестирање. Сепак, има некои ICOs кои биле исклучително успешни и им заработиле на своите инвеститори значително висок профит. Како ICO на Ethereum во 2014-та година, кога собраа 18 милиони долари во Биткоин. Денес, Ethereum е јасно една од најпопуларните монети на пазарот и сигурно им заработи на своите рани инвеститори исклучително висок профит.

Додека ICO продолжува да се здобива со популарност и се спомнува во мејнстрим вестите, одредени закони и прописи мора да се постават за да можат да се решат сите можни несогласувања. Врз основа на конкретни факти, ICO може да биде понуда за хартии од вредност и да падне под надлежност на SEC за спроведување на федерални закони за хартии од вредност. Всушност, SEC дури предупреди некои инвеститори за потенцијални ризици кога станува збор за инвестирање во почетни понуди за монети. Додека некои ICO може да бидат обиди за чесни можности за инвестирање, повеќето од нив може да бидат измами, одвојувајќи ве од вашите тешко заработени пари со ветувања за гарантирани повратни средства и идни богатства.

Тие, исто така, може да претставуваат значителни ризици за загуба или манипулација, вклучително и преку хакерство и мала помош при ваквите ситуации. Без оглед на тоа како што ги гледате ICO, јасно е дека тие брзо добиваат легитимитет како еден од новите начини за зголемување на капиталот за краток временски период.

Како функционира еден ICO?

Сите ICO мора да започнат со идеја, слична на компанија која бара IPO. Eден стартап често добива идеја за проект поврзан со блокчејн и го предлага на заедницата. Ако стартапот добие заинтересираност и акумулира вистинска база на следбеници, тие напредуваат и формално изготвуваат бела хартија со која ги обезбедуваат сите детали – од тимот што работи зад проектот до неговите технички аспекти и идните планови. Дополнително, бројот на токени и друга логистика се решава во оваа фаза на ICO развојот.

Следно, се започнуваат маркетинг кампањи за да се добие импулс и датумот на ICO потоа е откриен за кога треба да започне продажбата на токен. Обично постои дефиниран временски период за да се подигнат потребните средства, по што продажбата се затвора. Инвеститорите потоа почнуваат да ги примаат нивните токени и се прават планови да одат во живо на берзите за тргување.

Очигледно, ова е поедноставено резиме и многу други работи се случуваат зад сцената, но крајниот резултат е збир на рани инвеститори кои добиваат токени од ветувачки стартап со надеж за идни профити.

Како да се процени еден ICO?

Сега, кога имате солидно разбирање за тоа што е ICO и како тие работат, ајде да преминеме на тоа како правилно да процениме ICO. Се додека ги следите овие чекори, ќе имате добра идеја за тоа дали едно ICO е добро или не:

Чекор 1: Прочитајте ја белата книга. Секоја бела книга на секој проект ќе ви даде најдиректна и транспарентна анализа за тоа дали тие се легитимни или не.

Чекор 2: Барајте секакви истакнати партнерства што ги најавила компанијата и со кои соработувала за ICO. На пример, ако тие имаат партнерство со IBM, видете дали IBM или истакната новинска агенција го објавила тоа.

Чекор 3: Проверете го тимот зад проектот. Извршете пребарување на Google за фотографии од членовите на тимот, за да бидете сигурни дека тие не се лажни. Некои од “најизмамничките” ICO исто така дури и прават лажни LinkedIn профили. Затоа, не заборавајте да го проверите тимот и да бидете сигурни дека тие не се само лажни профили поставени за да се направи компанијата да изгледа добро.

Чекор 4: Проверете го нивниот Telegram канал за да видите колку е добра нивната поддршка и колку брзо тие одговараат на прашања.

Чекор 5: Посетете веб-страници како ICOmarks.com за да видите како се оценети овие ICO, иако тоа е комерцијален проект. Запомнете да ги земете нивните рејтинзи со доза на сомнеж.

Чекор 6: СЕКОГАШ направете свои истражувања. Ова го знаете како еден од најважните совети, но тоа е всушност од суштинско значење за вашиот сопствен успех.

Заклучок

Како што можете да видите, ICO може да биде малку комплицирано кога се гледа во него од сите агли. Имате перспектива на инвеститорот, перспектива на стартапот и правната (SEC) перспектива. Секоја од овие страни го гледа ICO во малку поинакво светло од другите, бидејќи сите бараат да добијат успех на различен начин. Додека вие, потенцијалниот инвеститор, ја проценувате секоја ICO со соодветна анализа и поддршка, ќе бидете во можност да донесувате соодветни одлуки кога ќе судите нови крипто проекти кои бараат да бидат тргувани на берзите. Запомнете да бидете многу претпазливи кога работите со ICO, со оглед на нивната значително висока стапка на неуспех. Како и секогаш, среќно инвестирање и запомнете да направите сопствено истражување!

Leave a comment