10 глобални претпријатија кои планираат да издадат свои криптовалути

Зголемената популарност на криптовалутите доведе до револуција во индустријата за дигитални валути. Претпријатијата што беа од некрипто потекло сега имаат или планираат да имаат свој крипто-производ. 10-годишното постоење на криптовалутите доведе до невидена леснотија на трансакциите. Исто така, тие донесоа транспарентност во светот на е-трговијата. Оваа статија разгледува 10 од најголемите претпријатија во светот, без крипто позадина, кои веќе создадоа или се во процес на инвестирање ресурси за развој на дигитална валута што можат да ја нарекуваат своја.

1. Facebook

Facebook, наводно, ги комплетира напорите за лансирање на сопствената дигитална валута. Информациите од Рос Сандлер, аналитичар во Barclays, предвиде дека развојот на криптовалутата на гигантот за социјални медиуми потенцијално би создал дури 19 милијарди американски долари дополнителни приходи.

Дигиталната валута, Libra, е проект ко-основан од Facebook и Libra Association. Ова здружение исто така беше дел од бројните проекти на Facebook. Целта е да се користи валутата за да им се помогне на милијарди возрасни лица без пристап до банкарски сметки. Facebook и Libra се надеваат дека ќе им обезбедат на таквите возрасни лица валута што можат да ја користат за трансакции. Белата книга на Libra опишува како ќе функционира провајдерот на паричник на проектот, Calibra. Белата книга вели:

„Facebook ја создаде Calibra, регулирана подружница, за да обезбеди одвојување помеѓу социјалните и финансиските податоци и да гради и работи услуги во нејзино име, врз мрежата на Libra“.

2. JPMorgan Chase

JPMorgan Chase е мултинационална компанија со седиште во САД специјализирана за инвестициско банкарство и финансиски услуги. JPMorgan Chase во моментов е проценета како шестата најголема банка во светот, со вкупна актива од 2,535 трилиони долари. Неодамна, финансиската институција го сврти своето вниманието кон крипто индустријата. Ги превзема последните чекори од нејзините напори за создавање дигитална валута за своите клиенти. Говорејќи за Yahoo Finance, шефот за блокчејн на JPMorgan Chase, Умар Фарук, изјави:

„Отсекогаш сме верувале во потенцијалот на блокчејн технологијата и ние поддржуваме криптовалути сè додека тие се соодветно контролирани и регулирани. Како глобално регулирана банка, веруваме дека имаме единствена можност да ја развиваме способноста на одговорен начин со надзор од нашите регулатори“.

Компанијата исто така објави дека некои инженери веќе создале монета позната како JPMCoin. Овој дигитален токен ќе се користи за договорни трансакции помеѓу клиентите на банката за големопродажба.

Финансиската институција даде три основни употреби на монетата. Овие се:

  • Меѓународни плаќања, исклучиво за големи корпоративни клиенти.
  • Услуга за трансакции со хартии од вредност.
  • Употреба од страна на големи организации што користат благајнички услуги на компанијата. Целта е да ги заменат нивните долари со новата монета.

3. Walmart

Друга голема компанија која ја разгледува идејата за дигитална валута е Walmart. Синџирот на продавници неодамна аплицираше за патент за сопствена криптовалута.

Walmart објаснува дека се надева дека ќе обезбеди „систем за споделување на плаќањата на продавачите“. Системот ќе процесира плаќање за производите продадени од продавницата за мало или услуги што таа им ги дава на своите клиенти. Валутата ќе биде stablecoin поддржан од девизна валута, најверојатно, врзана за американскиот долар. Основната цел е да се забрзаат трансакциите додека го прави корисна алатка за плаќање храна – можеби станува идеална замена за кредитни или дебитни картички. Клиентите би можеле да имаат корист од друга важна функција на монетата затоа што, доколку се спојат заедно со вештачка интелигенција (AI), тоа би им предложувало што да купат на клиентите, земајќи ги предвид нивните преференци и буџет. Иако Walmart допрва треба да ја именува монетата, се шират гласини дека ќе се вика WalmartCoin.

4. AirAsia

Нискобуџетната авиокомпанија AirAsia од истокот, исто така, ја потврди својата подготвеност да го истражи fintech секторот со намера да лансира своја сопствена криптовалута: BigCoin. Тони Фернандес, основач и извршен директор на AirAsia, фрли ја искажа желбата на компанијата да поседува своја криптовалута. Главниот извршен директор објасни дека авиокомпанијата планира да истражува нови пазари, започнувајќи со лансирање на криптовалута преку ICO.

Извршниот директор продолжи да му кажува на светот како компанијата има намера да ја користи монетата. Тој изјави дека авиокомпанијата ќе ја пренесе својата Big Points програма за лојалност на блокчејнот.

Ако AirAsia успее да ја лансира својата дигитална валута, таа ќе се запише во историјата како прва авиокомпанија која го постигнала овој подвиг. Потоа, клиентите можат практично да ја користат монетата за да платат за подобри седишта, оброците за време на летање и другите поврзани услуги. Целта е тоа да се направи достапно во текот на следните три до шест месеци.

5. Mitsubishi UFJ Financial Group (MUFG)

Вестите од најголемата банка во Јапонија покажуваат дека Mitsubishi UFJ Financial Group има намера да лансира криптовалута преку својата банкарска подружница, Bank of Tokyo-Mitsubishi UFJ. Откако посвети неколку години на нејзиниот развој, финансискиот гигант ќе ја тестира MUFG монетата на околу 10000 сметки во 2019-та година.

Канетсугу Мике, претседател на MUFG, ја открил желбата на банката да издаде дигитална валута пред да заврши годината. Од клиентите се очекува да ја даунлодираат апликацијата на банката. Штом го сторат тоа, балансот на нивните сметки автоматски се претвора во дигитална валута.

“Корисниците ќе можат да ја користат валутата за да плаќаат на места како ресторани, супермаркети и други продавници, како и да ја пренесат валутата на сметките на други учесници.”

6. Arias Intel Corp.

Arias Intel Corp. е технолошка компанија со интереси во мобилни игри и медиуми. Во 2018-та година, компанијата објави дека развива комерцијална криптовалута, iNEO. Компанијата сакаше да создаде криптовалута што може да се користи како стандардно средство за размена. Така, корисниците можат да ја користат дигиталната валута за финансирање на трансакции со паметни договори. Покрај тоа, тие ќе можат да ја користат за купување стоки и услуги.

Првично, монетата ќе биде интегрирана со апликациите и мобилните игри во портфолиото на компанијата. Монетата ќе има и Application Programming Interface (API) и некои други интерфејси со отворен код. Компанијата има за цел да им даде на другите девелопери платформа на која можат да создадат други можности за приходи за технолошкиот гигант. Според компанијата, таа сака да ја искористи моќта на блокчејн технологијата за да ги реши проблемите со безбедноста и плаќањето, два од најголемите предизвици со кои треба да се справат компаниите.

7. Amazon

Аmazon, гигант во малопродажбата, се шпекулира дека е во процес на создавање соодветна дигитална валута, како што сугерира неговата неодамнешна активност за патентирање, како и неодамнешната регистрација на домени поврзани со крипто, кои ги вклучуваат AmazonCryptocurrency.com, AmazonEthereum.com и AmazonCryptocurrency.com.

Покрај тоа, компанијата веќе го користи она што го опишува како „дигитална валута“ наречена Amazon Coin. Иако оваа монета не е традиционална криптовалута, и делува повеќе како гифт картичка, може понатаму да сугерира дека овој производ е проба за решение поддржано од блокчејн во иднина. Главниот извршен директор на крипто берзата Binance, Чангпенг Жао верува дека е неизбежно за Amazon да создаде своја криптовалута.

Криптовалутата на Amazon може да помогне при ракување со продажба на повеќе од 12 милиони производи наведени на нивната веб-страница ширум светот. Исто така, се верува дека валутата може да го отвори патот за обработка на повеќе од 600 трансакции во секунда, што е реалниот број на продажби што Аmazon прави во секунда за време на најпрофитните продажни часови.

Исто така, се надеваме дека и други Amazon – услуги како Twitch, Amazon Prime и Audible – ќе ја прифатат криптовалутата. Откако монетата ќе се усвои низ неколкуте нејзин платформи, се верува дека гигантот нема да има потреба да ги задржи своите специфични регионални девизни валути и веб-страници.

8.Tencent

Друга азиска компанија со интерес за криптовалути, Tencent, ја лансираше својата монета QQ Coin. Кинескиот конгломерат е важно име во Азија. Застанува зад WeChat, чет платформата со околу 1 милијарда корисници на ден. Услугата за инстант пораки, QQ, е уште еден проект создаден од Кинеската компанија. Секој месец, QQ има над 800 милиони активни корисници.

Во 2005-та година, Tencent ги лансираше QQ Coins, кои компанијата првично ги разви за да ги олесни онлајн плаќањата за своите услуги и игрите полесни за своите корисници. Над 200 милиони луѓе ја користеа монетата во април 2014-та година.

9. Google

По неколку години песимизам и двоумење, Google исто така се приклучи на растечкиот список на претпријатија кои размислуваат да се вклучат во крипто сферата во иднина, што може да доведе до нивно создавање на своја сопствена криптовалута. Беше известено дека компанијата има намера да му пристапи на основачот на Етереум, Виталик Бутерин, за помош во врска со блокчејн проектот. Кога ги одби, Google ги побараа Чарлс Хоскинсон и Данкан Кутс, извршен директор на IOHK и неговиот директор на инженеринг, соодветно.

Технолошкиот гигант може постепено да го подготвува теренот за својата дигитална валута. Компанијата е заинтересирана и за Cardano, дигитална валута која е позната по приспособливоста, одржливоста и стабилноста. Во секој случај, интересот на Google за да има монета што може да ја нарече своја е неоспорен.

10. Rakuten

Rakuten исто така ја посочи својата желба да се приклучи на трката за криптовалути. Наречен „Јапонски Amazon“, Rakuten ја објави својата монета, Rakuten Coin, на Mobile World Congress што се одржа во Барселона во 2018-та година. Според Хироши Микитани, извршен директор на компанијата, Rakuten исто така прави чекори да прифати „безгранична“ валута иако компанијата допрва треба да утврди датум за објавување. Некои од овие услуги и деловни активности вклучуваат:

  • Онлајн шопинг.
  • Професионални спортови.
  • Банкарство
  • Медиуми
  • Кредитна картичка и плаќања.
  • Маркетинг и анализа на податоци.

Откако ќе биде Rakuten Coin пуштена во употреба, потрошувачите на овие услуги ќе можат да вршат трансакции со дигиталната валута. Микитани додаде: „Во основа, нашиот концепт е повторно да ја создадеме мрежата на мало и на трговци. Не сакаме да ги исклучиме [нив од нивните клиенти], туку да функционираме како катализатор“.

Leave a comment