Нова платформа прикажува реклами само по потреба и ветува дека ќе исплаќа крипто за прегледи

Една компанија има намера да ги промени начините на традиционалното рекламирање преку создавање платформа наречена WeBuy. Идејата е да се овозможи она што компанијата го нарекува “купувачите” да одлучува кога и како продавачите на различни производи можат да дојдат до нив on-demand.

Купувачот во центарот

WeBuy верува дека досадни онлајн реклами се еден од проблемите на модерениот рекламен пазар. Наместо да го зголемат интересот на потенцијалните купувачи, тие го добиваат спротивниот ефект. Компанијата верува дека неговиот производ може да го промени начинот на кој купувачите и продавачите во моментов комуницираат со ставање на потенцијалниот купувач во центарот на процесот.

Компанијата вели дека потенцијалните купувачи можат да изберат дали сакаат или не сакаат да видат реклама на платформата WeBuy. Тие создаваат профил на SellMe и ги наведуваат производите или услугите што можеби ќе ги купат.

Функцијата наречена “SellMe” им овозможува на продавачите да ги пронајдат потенцијалните купувачи кои изразиле интерес за производи кои продавачите ги продаваат. Корисниците креираат профил кога сакаат да купат нешто, а информацијата потоа се испраќа до продавачите на WeBuy. Продавачите кои се наоѓаат во географската област на купувачот ќе го добијат профилот на SellMe на потенцијалниот купувач и потоа можат да дојдат до нив. Компанијата може да комуницира со потенцијалните купувачи во реално време.

Без обврски потребни за всушност да се купи производот, купувачите се наградени во WBY токени само за да бидат контактирани од страна на продавачот. Корисниците се охрабруваат да креираат и управуваат со сопствената Референтна мрежа за купувачи (BRN). Купувачите покануваат продавници да се приклучат на платформата и, по прифаќањето на оваа покана, продавачите се приклучуваат на BRN. Секој пат кога продавачот плаќа за рекламирање на WeBuy, корисникот кој ја поканил оваа компанија ќе добие дел од оваа исплата.

Платформата ќе биде поврзана со јавната Stellar мрежа и WeBuy блокчејн. Моделот за споделување е заснован на smart contract. Корисниците можат да ги проверат своите трансакции со криптографски клуч.

Стартапот се осигурува дека корисниците имаат целосна контрола врз нивната приватност и информациите за нив никогаш не се откриваат на продавачите или на трети лица. Податоците и записите за работа ќе бидат зачувани на јавен, децентрализиран блокчејн.

Геолокација и таргетирање

WeBuy нагласува дека платформата им овозможува на продавачите побрзо да стигнат до својата публика. Кога корисниците сами ќе одберат да ги видат рекламите, им помага на продавачите да се насочат кон вистинскиот пазар.

Освен тоа, и продавачите добиваат свои наради.  Тие се охрабруваат да се приклучат на BRN преку посебен грант, кој се вреднува на 500 долари за рекламирање кредити.

“Револуција на форматот за продажба на токен”

Во првиот квартал на 2019-та година, компанијата планира да објави тест-платформа на самата платформа. Првата верзија ќе има основна функционалност. Започнувањето на целосната верзија на платформата е закажано за вториот квартал на 2019-та, заедно со додавање на социјални мрежни функции, системи за спречување измами и целосна Stellar интеграција. WeBuy, исто така, објави додавање опции за продавачот, како што се поддршка за десктоп, мрежи на продавници, продавници во заедницата, Know Your Customer идентификација и  customer-relationship управување. Плановите на WeBuy имаат за цел дополнителна интеграција на платформата, вклучувајќи ги и Google Home, WIX и Shopify.

Стартaпот вели дека тоа е револуционизирање на форматот за продажба на токен со создавање на Production Oriented Token Sale (POTS) наместо традиционални ICO. Компанијата во моментов генерира и дистрибуира WBY кориснички токени. Продажбата на токени ќе се подели на неколку продажби врз основа на crowdfunding. Ќе има специфични задачи дефинирани за секоја POTS фаза, која треба да се заврши за време на одредена временска рамка. Примената на POTS треба да помогне да се намалат предизвиците со кои се соочуваат компаниите и нивните инвеститори за време на ICO. На пример, може да има недостаток на транспарентност во однос на капиталните трошоци или зголемување на капиталот кој не е директно поврзан со актуелните бизнис потреби на стартапот.

Вкупниот промет на WBY токените ќе биде 1 милијарда. Осум милиони се веќе во продажба на Stellar децентрализираната берза за POTS фаза 1. Корисниците можат да купат WBY со fiat и криптовалути.

Токените ќе “припаѓаат на јавноста”, па поголемиот дел од дигиталната валута на WeBuy нема да биде контролирана од ниедно правно лице. WeBuy има за цел да биде “целосно со отворен код” и да работи самостојно.

Leave a comment