Новата генерација на блокчејн социјални медиуми

Апликација за социјални медиуми „ги наградува корисниците за нивното време и креативност“ поминато на интернет содржини. Тимот соопшти дека има собрано широка мрежа на влијателни и славни личности – како и повеќе од 120 глобални амбасадори во 20 земји. „Ловецот на супер-храна“ Дарин Олиен, YouTube комичарот Барт Бејкер и кореографот Антоан Трупе се меѓу оние кои се потврдени дека се приклучуваат на мрежата.

Откако функционираше само со покани, Appics вели дека бета верзијата на нејзината платформа е отворена за крипто ентузијасти и рани усвојувачи. Ова лето, планира да биде лансирана во целост – и се надева дека ќе се заснова врз заедниците користејќи ги нејзините апликации на iOS и Android уреди.

Компанијата вели дека целта е да се донесе крипто до масите и да им се помогне на обожавателите на социјалните медиуми да се запознаат со дигиталните валути и блокчејн технологијата. Appics користи двојно-блокчејн решение кое комбинира две од најголемите светски крипто-заедници: EOS и Steem. Според извршните директори, овој досега невиден пристап е постигнат преку соработка и верба во моќта на заедницата.

Како функционира

Преку Appics, корисниците се стимулирани да објавуваат високо квалитетен материјал и да ја одредуваат неговата вредност врз основа на популарноста на нивните фотографии, видеа и апдејтирања на статусот. Компанијата соопшти дека нејзиниот блокчејн обезбедува децентрализирана структура и целосна транспарентност – со тоа што корисниците ги „up-vote“ мислењата што им се допаѓаат, со тоа давајќи поттик за вредна содржина.

Кога станува збор за нејзиниот пристап кон рекламите и организирање огромни количини на содржини што се појавуваат на веб-страниците за социјални медиуми, Appics вели дека се одлучиле да ги поделат објавите на 20 категории, вклучувајќи постојано популарни теми како што се модата, музиката и храната. Корисниците можат бескрајно да ги истражуваат најновите трендови и да се занимаваат со бескрајните снепови од елегантна храна во скапите ресторани, заедно со стручно произведени видеа во категории за кои тие се страстни. Со овој пристап брендовите можат да ја пренесат својата персона и порака на помалку наметлив начин.

Во интересен пресврт, секоја категорија е во режија на експерт кој има воспоставено своја публика на други платформи за социјални медиуми. Тие се одговорни за курирање на содржината што мислат дека треба да ја види светот, да споделат мудрост со амбициозни инфлуенсери и да им дадат можност на талентираните лица да напредуваат.

Следење на влијателните и брендовите

Appics продолжува да примамува инфлуенсери да се приклучат на нејзината платформа – и вели дека нејзината страница е совршено место за споделување креативни содржини и померување граници.

Во меѓувреме, платформата прави огромен напор за промена на перцепциите за рекламирање на социјалните медиуми. Appics вели дека сака да обезбеди привлечна алтернатива на страниците обвинети за нарушување на приватноста на корисниците и злоупотребување на нивните податоци со цел да остварат профит – како и да им дадат можност на компаниите да го зајакнат имиџот на нивниот бренд со водење кампањи во „позитивна, доверлива средина”.

Категориите откриени од Appics значи дека бизнис специјализиран за нега на домашни миленици, на пример, може да избере да се рекламира само во делот „животни“. Ова не само што ја зголемува веројатноста нивните промоции да достигнат до поголем број на луѓе кои имаат вистински интерес за она што тие треба да го понудат, туку исто така им помага на гледачите да воспостават силна врска. Како што се вели на веб-страницата на платформата, „на брендовите им треба значајно испраќање пораки заедно со содржина што стратешки има смисла – содржина што одговара“.

Со свое седиште во Крипто Долината

Appics има свое седиште во малиот град Цуг –во близина на Швајцарскиот град Цирих – на место кое е крстено „Крипто долина“ благодарение на својата репутација како добро регулиран центар за блокчејн компании и иновации.

Компанијата неодамна го лансираше својот нов ticker symbol, APX, за Appics токени, а учесниците во ICO се поканети да се регистрираат за размена на токени на официјалната веб-страница на платформата. Во наредните месеци, компанијата планира да го наведе APX на децентрализирани берзи и мејнстрим трговски платформи.

Leave a comment