Истражување: 96% од компаниите што постојат денес ќе пропаднат за 10 години

Секој кој е вклучен во маркетинг ја знае поговорката стара колку и самото рекламирање: “Половина од парите што ги трошам на рекламирање се изгубени; проблемот е што не знам која половина.” Реалноста може да биде полоша – не само половина, но апсолутно мнозинство од маркетинг буџети се трошат на клиенти кои не генерираат доволно профитабилност, вели Питер Фадер од Wharton училиштето за економија на Универзитетот во Пенсилванија.

Подемот на big data и аналитичка технологија ветува дека ќе ја промени таа ситуација. Денес, носителите на одлуки се повеќе можат да посочат потрошен маркетинг буџет од ефективен.

Сепак, неколку компании го имаат она што е потребно за да се приклучат на придобивките од big data, а последиците може да бидат драматични. Сингапурската компанија за научни податоци DATAVLT вели дека 99% од корпоративните податоци се трошат и никогаш не се користат за да се извлечат знаења од нив. Само еден процент од компаниите за собирање и чување на податоци се анализираат. Ова, според DATAVLT, ќе предизвика дури 96% од бизнисите кои постојат денес да пропаднат за 10 години.

Во светот, големите бизниси почнуваат да ја сфаќаат важноста на анализата на податоците. Според студијата на Gartner од 2017-та година, “Од 13 личности задолжени за маркетинг, главните маркетинг службеници [анкетирани од Gartner], одвојуваат 9,2 отсто од вкупниот буџет за наменет за маркетинг за маркетинг аналитика.” Само неколку години порано, аналитичарите го освоија 4-тото место во однос на трошењето за маркетинг.

Во апсолутни бројки, трошењето 9,2 отсто од буџетот за маркетинг, на пример, изнесува од 10.000.000 $, само 920.000 долари, и ова не е невообичаена цена за проектите за анализа на податоци. Amazon троши 7,2 милијарди долари за маркетинг во целиот свет, а анализата на податоци е основната компетентност на Amazon. Науката за податоци навистина станува тајно оружје на големите корпорации за намалување на трошоците и предвидување на очекувањата на клиентите.

Помалите бизниси во опасност

Но, каков вид на увид може да купат 5.000 долари, што е 10 отсто од маркетинг буџетот, да речеме, на 50.000 долари? Токму сега, не многу. “Ако немате пет до шест фигури буџет, нема да добиете ништо од вредност од податоците”, изјави ко-основачот на DATAVLT, Мишел Јео.

Според PayScale, просечната плата на аналитичарите за медиумски податоци во Шангај, Кина, изнесува околу 14.000 долари годишно. Во Сингапур, истата вештина вреди околу 33.839 долари годишно, без бонуси. Ова е минимален трошок кој е потребен дури и за да може да се анализираат податоците со најмалку софистицираност. Скапите аналитички алатки додаваат уште повеќе на цената, без гаранции за успех.

DATAVLT вели дека ако нивните предвидувања се точни, првите кандидати за истребување се малите и средни бизниси.

Достапни податоци

И покрај предвидената мрачна иднина, DATAVLT гледа можност за себе. Компанијата го насочува својот достапен Software as a Service (SaaS) производ за анализа на податоци конкретно на помали и средни претпријатија, гледајќи ја најголемата потенцијална побарувачка во Азиско-пацифичкиот регион. Се обложува на блокчејн како алатка за намалување на трошоците. Дури и со удел помал од 0,01 отсто од сегашниот пазар, DATAVLT планира да оствари приход од околу 50 милиони долари за седум години.

Во суштина, платформата DATAVLT ги спојува сите достапни и релевантни податоци за клиентите, на пример, потрошувачка на услуги, комуникација и однесување со различни надворешни и отворени извори на податоци. Главниот пребарувач ги зема предвид економските, социолошките и антрополошките информации, а потоа ги поврзува податоците со внесувања во однесувањето, како профилирање, тоналност и расположение. Резултатот од оваа корелација се податоци кои се многу подлабоки и анализи што се позначајни, велат од компанијата.

“Се работи за еманципација. Во време кога нормата е за големите корпорации да доминираат, можеме да изградиме нешто инклузивно, каде што независни брендови можат да напредуваат и да играат улога во градењето на заедницата заедно како алтернатива. За да се случи тоа, ние всушност треба да си помагаме меѓусебно “, изјави Мишел Јео.

Leave a comment