Извештај: Компаниите престануваат да го користат терминот “блокчејн” поради целата возбуда околу оваа технологија

Во новиот извештај на Forrester Research се наведува дека некои компании ја спречуваат употребата на терминот “блокчејн”, бидејќи сметаат дека е ‘overhyped’, објави бизнис-списанието Fortune на 6-ти ноември.

Во извештајот наречен “Предвидувања 2019: Дистрибуирана технологија”, аналитичарите, наводно, откриле дека компаниите почнале да го повлекуваат терминот “блокчејн” во корист на “дистрибуираната технологија” (DLT). Студијата, наводно, покажа дека многу фирми претеруваат со употребата на терминот ‘блокчејн’ или го користат името на технологијата за да ги препакуваат веќе постоечките услуги, практика што во извештајот се опишува како “blockchain washing”.

Извештајот, исто така, го користи терминот ” blockchain washing” за да опишат ситуација кога “мрежите што се live или се во развој многу се разликуваат и честопати немаат клучни карактеристики што многумина ги сметаат за суштествени компоненти на блокчејните”. Истражувачите изјавија дека за некои, спомнувањето на блокчејн технологија, исто така, може да носи негативни конотации поврзани со испарливи криптовалути.

Извештајот прави некои предвидувања во врска со блокчејн, што укажува на забавување на нејзиното усвојување или т.н. “блокчејна зима”, истакнувајќи дека додека технологијата напредува, се уште е “прогрес на кој треба да се внимава”.

“Од страната на алатки и услуги, ќе бидеме сведоци на стабилен, но претпазлив напредок. “Предупредувачки”, бидејќи DLT не се покажа како значаен, сигурен прилив на приходи за софтвер и даватели на услуги, а 2019-та година нема да биде поинаку.”

Марша Бенет, аналитичарка од Forrester и коавтор на извештајот, наводно забележала дека блокчејнот бара одредено ниво на соработка, што не е потребно со други технологии:

“Постојат паралели со Интернет, но различно е тоа што, со Интернетот, една компанија како Amazon или eBay може да се стреми да направи нешто и да создаде голема промена. Блокчејн е различен, бидејќи ако само една компанија се реши дека “ќе направи нешто”, тоа нема да биде важно. Ова е екосистемска игра”.

Истражувачите, исто така, предвидуваат дека, во блиска иднина, блокчејната технологија ќе се користи првенствено за токенизација на средствата, односно токенизација која не вклучува криптовалути.

Некои компании навистина ја капитализираа возбудата околу блокчејн. Додека некои почнаа да ги лансираат сопствените ICO, други само го додадоа зборот “блокчејн” на нивното име и виделе успехот. Еден значаен пример е поранешната компанија за производство на пијалаци Long Blockchain Corp.

Фирмата се приклучи на блокчејн светот во јануари 2018-та година со промена на своето име од “Long Island Iced Tea”, потег што резултираше со зголемување од 500 отсто во цената на акциите на компанијата во еуфорија предизвикана од блокчејн.

Во јануари, Комисијата за хартии од вредност на САД (SEC) посочи дека Американските компании кои го сменија името за да го вклучат зборот “блокчејн”, може да се соочат со зголемен надзор од регулаторите. Претседателот на SEC, Џеј Клејтон, изјави дека постои растечки феномен на компании кои го додаваат зборот “блокчејн” на нивните имиња за “да искористат дел од целата таа возбуда за профит”.

Leave a comment