Блокчејн сервис за патни услуги ќе нуди 20% поефтини хотели од Booking.com или AirBnb

Компанијата LockTrip, со седиште во Европа, сака да ја стави индустријата за сместување на блокчејн, создавајќи “прва функционална туристичка услуга базирана на блокчејн”. Тимот вели дека веќе нуди 100.000 хотели и повеќе од 1.500 куќи за одмор низ целиот свет, со просечен попуст од речиси 20 проценти во споредба со другите места за резервации – и со планови за додавање дополнителни 300.000 хотели и 900 авиокомпании на пазарот до крајот на јануари 2019-та година.

Патување со резервација и smart contracts

Сместување со нула провизија може да се резервира директно преку постоечкиот бета пазар на LockTrip. За да го олесни процесот на резервација за корисниците кои не се запознаени со блокчејнот, стартапот создаде модел на услуга кој овозможува моментална врска помеѓу кредитни картички и ERC-20 LOC токенот на компанијата. Патниците кои не се крипто-ориентирани можат да направат резервации со користење на кредитна картичка на ист начин како и на било кој обичен сајт за патување, а размената за крипто ќе се извршува автоматски преку поврзување со API со берза каде што се тргува со LOC.

Секоја резервација е заклучена во smart contract се додека не заврши проверката. Компанијата вели дека резервацијата преку нивниот пазар е многу поприфатлива и посигурна за гостите во споредба со традиционалните начини на правење резервации, во кои клиентот ризикува да не ја добие услугата за која веќе платил.

Покрај веб-сајтот за патување, LockTrip веќе ја започна својата мобилна апликација за Android и iOS. Стартапот, исто така, работи на создавање свој сопствен хибриден блокчејн за proof-of-stake (PoS) за кој тие веќе имаат распоредено оперативен тест. LockTrip PoS блокчејнот би го претставувал најдоброто од Биткоин и Еthereum. Компанијата се надева дека ќе изгради платформа која може да поддржува Ethereum апликации додека достигнува уште повеќе трансакции во секунда.

Нула провизија како клучен фактор

LockTrip се нарекува ентузијастички тим кој сака да ја промени економијата на малопродажната туристичка индустрија. Извршниот директор на компанијата Никола Александров коментира:

“Корисниците на некој начин завршуваат во истиот хотел, без оглед на местото каде што го резервирале. Плаќањето на 20 отсто дополнително на скапиот буџет само со неколку кликања наскоро ќе биде нешто од минатото”.

Според објавениот извештај на компанијата, сегашната просечна цена за хотели на пазарот на LockTrip е околу 20 проценти пониска од најевтините алтернативи што корисниците можат да ги најдат на интернет. LockTrip вели дека услугата им помага на корисниците да заштедат до 17 проценти кога резервираат хотели во Европа и повеќе од 23 проценти во САД. LockTrip забележува дека популарните веб-сајтови како Airbnb или Booking.com наплаќаат хотели од 15 до 30 проценти провизија, што подоцна влијае на крајната цена за гостите.

Според извештајот на компанијата, во 2018-та година бројот на резервации преку LockTrip се зголемил повеќе од 10 пати и обемот на резервации на крајот на годината (во четвртиот квартал) се зголемил за повеќе од 152 проценти. Во овој период имало 40.000 евра LOC купени од берзите за вакви услуги. “Ова можеби го прави LOC еден од најшироко прифатените кориснички токени во индустријата”, се вели во стартапот.

LockTrip ветува дека ќе продолжи да го развива својот пазар со барање и поврзување со партнери кои можат да обезбедат конкурентни цени за сместување. Во моментов, стартапот работи на зголемување на големината на својот пазар за четири пати. Компанијата ја најави интеграцијата на уште 300.000 хотели со уште пониски цени. Исто така, LockTrip вели дека исто така работи на услужен сервис на глобална авиокомпанија, со поддршка од 900 авиокомпании. Стартапот планира да им понуди на своите корисници нула проценти провизија за новата услуга, која ќе ги направи цените поевтини од она што конкурентите нудат. Распоредувањето на инвентарот е планирано за средината на јануари 2019-та година.

Во декември 2018-та година, компанијата го објави лансирањето на својата affiliate програма за да ги охрабри сопствениците на туристички веб-страници, блогери на YouTube и патници да креираат акаунти и да споделат референтна врска. По завршувањето на интеграцијата на 300.000 хотели и 900 авиокомпании, компанијата планира официјално да се префрли од бета на готовина и да се фокусира на маркетингот на своите услуги за патниците кои се заинтересирани да ги намалат трошоците за сместување.

Leave a comment